جوک خانما
 
درباره وبلاگ


با سلام به دنیای سرگرمی خوش اومدید این وبلاگ همون فال-چتوشرگرمی سابقه که فقط کمی تغییر کرده است راستی نظر فراموش نشه(بازدید از وبلاگ بدون نظر دهی شرعاَ حرام است)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 48944
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1







فال حافظ

پایگاه سرگرمی را صفحه خانگی خود کنید
پایگاه سرگرمی ها
جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : مهدیار

دعای خانمها:
خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم،صبر بده تا تحملش کنم،اما قدرت نده که میزنم لهش میکنم

واکنش زن بعداز نگاه همسرش به او:
زن تهراني،عزيزم اين نگاهتو خيلى دوست دارم
زن گيلکي: چيسه بيا مرا بخور پدرسگ زاي.



فالگیر: فردا شوھرتون میمیره!
زن: اينو كه خودم میدونم. بھم بگو گیر پلیس میفتم يا نه؟

قابل توجه خانومای محترم هیچ وقت با شوهرتان دعوا نکنید. تا ده بشمارید وقتی آرام شدید و او خوابید، دمپایی هایش را با چسب به زمین بچسبانید !!!

شباهت زن دوم با انرژى هسته اى:
1_هر دو حق مسلم ماست
2_به صورت مخفيانه بايد انجام شود
3_در مواقع ضرورى استفاده ميشود
4_وقتى لو رفت جنگ ميشود ضمنأ زن اول هم مثل آمريكاست كه هيچ غلطى نميتواند بكن 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب